Scopul acestor granturi interne, acordate doctoranzilor, este de a oferi unele mijloace financiare pentru realizarea cercetărilor doctorale, ȋncurajarea activității de publicare ştiințifică şi pentru participarea la conferințe internaționale. Această competiție ȋşi propune să obișnuiască doctoranzii cu redactarea proiectelor pentru obținerea de fonduri de cercetare, precum şi cu schimbul de informații direct cu specialiști în cadrul conferințelor internaționale.
Pentru granturile de tip GC, la categoria de cheltuieli de tip servicii, sunt eligibile şi cheltuielile de publicare în reviste de tip Open Source sau pentru promovarea articolelor în regim Open Source!
Pentru granturile GPC, se acceptă la finanțare şi participarea on-line la conferințe. Se vor acoperi cheltuielile cu taxa de participare şi de publicare. Cererile pentru Granturi GPC se vor analiza în regim continuu pe principiul primul venit-primul servit.
Vă invităm să consultați documentele competiției:
Lansarea Pachetului de informații (inclusiv număr granturi şi valoare) – 18 aprilie 2022
Actualizare calendar !
Granturi de cercetare (GC)
Depunere cerere de finanțare – 18 aprilie – 18 mai 18 iunie 2022
Publicarea proiectelor eligibile – 19 mai 19 iunie 2022
Evaluare – 19 – 30 mai 2022 30 iunie 2022
Publicare rezultate evaluare – 30 mai 2022 30 iunie 2022
Depunere contestații – 30 – 31 mai 2022 30 iunie 2022
Analiză contestații – 1 iunie 2022 1 iulie 2022
Publicare rezultate finale după contestații – 2 iunie 2022 4 iulie 2022
Granturi de participare la conferințe (GPC)
Depunere cerere de finanțare – 18 aprilie – continuu 2022
Publicarea proiectelor eligibile – în regim continuu
Evaluare – în regim continuu
Publicare rezultate evaluare – în regim continuu
Perioada previzionată pentru contractare: GC 2 – 30 iunie 2022, GPC – în regim continuu
Depunerea dosarelor se va face doar electronic pe adresa de mail: nicoleta.draghici@utcb.ro
Toate anexele electronice vor fi în format .pdf.
Secretariatul Şcolii Doctorale va verifica că fişierele sunt valide.
Dosarul va conţine:
După verificare, secretariatul Şcolii Doctorale va transmite confirmarea validitaţii înregistării precum şi un număr de înregistrare.
Nota: Evaluarea propunerilor din competiția 2019 este reluată la ora actuală. Proiectele eligibile care sunt inca actuale vor fi luate în considerare separat fără a fi necesară redepunerea lor. Directorii proiectelor depuse in 2019 vor fi contactati pentru a decide daca propunerile sunt inca de actualitate.
Scopul acestor granturi interne, acordate doctoranzilor, este de a oferi unele mijloace financiare pentru realizarea cercetărilor doctorale, ȋncurajarea activității de publicare ştiințifică şi pentru participarea la conferințe internaționale. Această competiție ȋşi propune să obişnuiască doctoranzii cu redactarea proiectelor pentru obținerea de fonduri de cercetare, precum şi cu schimbul de informaţii direct cu specialişti în cadrul conferințelor internaționale.
Pentru granturile de tip GC, la categoria de cheltuieli de tip servicii, sunt eligibile şi cheltuielile de publicare în reviste de tip Open Source sau pentru promovarea articolelor în regim Open Source!
Pentru granturile GPC, se acceptă la finanțare şi participarea on-line la conferințe. Se vor acoperi cheltuielile cu taxa de participare şi de publicare.
Vă invităm să consultați documentele competiției:
Lansarea Pachetului de informații (inclusiv număr granturi şi valoare) – 18 iunie 2021
Granturi de cercetare (GC) + Granturi de participare la conferințe (GPC)
Depunere cerere de finanțare – 18 iunie – 5 iulie 2021 12 iulie
Publicarea proiectelor eligibile – 5 iulie 2021 12 iulie
Evaluare – 5 – 15 iulie 2021 17 iulie
Publicare rezultate evaluare – 16 iulie 2021 20 iulie
Depunere contestații – 16– 17 iulie 2021 20-21 iulie
Analiză contestații – 17 – 18 iulie 2021 21 iulie
Publicare rezultate finale după contestații – 21-22 iulie 2021
Perioada previzionată pentru contractare –21 – 30 iulie 2021
Depunerea dosarelor se va face doar electronic pe adresa de mail: nicoleta.draghici@utcb.ro
Toate anexele electronice vor fi în format .pdf.
Secretariatul Şcolii Doctorale va verifica că fişierele sunt valide.
Dosarul va conţine:
După verificare, secretariatul Şcolii Doctorale va transmite confirmarea validitaţii înregistării precum şi un număr de înregistrare.